Snuggs a Manchester City uzavřeli partnerství. Jak bude vypadat jejich spolupráce?

Snuggs a Manchester City uzavřeli partnerství. Jak bude vypadat jejich spolupráce?

Co má společného značka českých menstruačních kalhotek a ženský fotbalový tým Manchester City? Uzavřeli partnerství a toto je vše, co o něm víme.

Průlomové partnerství

Spojení české značky menstruačních kalhotek Snuggs a ženského fotbalového týmu Manchester City je průlomové hned z několika důvodů. Jedná se totiž o vůbec první podobnou spolupráci na světě. Dohoda byla uzavřena v březnu letošního roku a Snuggs se díky tomu stala oficiálním partnerem pro menstruačního prádlo členek fotbalového týmu Manchester City.

Vyjádření zakladatelky společnosti Snuggs

K tomuto partnerství se samozřejmě vyjádřila samotná zakladatelka Sunuggs, Linda Šejdová.  „Ženský fotbal zažívá nebývalý růst díky investicím, větším návštěvám, vyprodaným stadionům a rostoucí celosvětové pozornosti,“ uvedla Šejdová pro Forbes. Zároveň dodala, že menstruace tak díky tomu začne být vnímáná jako součást sportu, o které se otevřeně mluví. Hráčkám všech věkových kategorií chce nabídnout produkty, na něž je spolehnutí a nabídnou jim naprosté pohodlí.

Tváří kampaně je kapitánka týmu Manchester City

K příležitosti uzavření spolupráce Snuggs a Manchester City byla vydána také speciální kolekce, jež se skládý ze tří různých designů menstruačních kalhotek a tváří kampaně se stala kapitánka týmu Manchester City Alex Greenwood.

Vzdělávací program a distribuce menstruačního prádla

Ovšem vydáním několika nových menstruačních kalhotek nová spolupráce ani zdaleka nekončí. Zmínit musíme také vzdělávací program pro dívčí akademii klubu Manchester City, v jehož rámci budou distribuovány menstruační kalhotky všem mladým talentům zdarma. Díky tomu budou moderní produkty dostupnější pro ženy a dívky a na hřišti i mimo něj jim poskytnou pohodlí a podporu.

Nápad na uzavření spolupráce s fotbalistkami se začal rodit již v roce 2022

Napadá vás, proč česká značka Snuggs uzavřela partnerství právě a anglickým fotbalovým týmem? Nápad uzavřít spojenectví právě s hráčkami fotbalu se začalo v hlavě Lindy Šnajdové rodit již v roce 2022. V té době totiž společně se spoluzakladatelem značky Snuggs, Tomášem Zahradníkem, byli na návštěvě v Londýně. Když během finále Mistrovství Evropy, které v tom roce vyhrál právě anglický tým, byli v hospodě, nestačili se divit. Mezi fanoušky byli muži, ženy i děti v dresech svých oblíbených hráček a když druhý den dorazily fotbalistky na Trafalgar Square, panovala na něm podobná atmosféra jako na Staroměstském náměstí při příjezdu českých hokejistů se zlatými medailemi.

Ženský fotbal táhne a neustále mu přibývají noví fanoušci

Podle slov Lindy Šejdové zájem o ženský fotbal neustále stoupá a z anglických hráček, které v roce 2022 vyhrály Mistrovství Evropy, se staly celebrity. Uzavření partnerství s fotbalistkami, které jsou vzorem mnoha dospívajících dívek, je tak pro obě strany výhodné. Menstruace díky tomu přestane být tabu a značka Snuggs podpoří úspěšné ženy i dívky a navíc se i zviditelní a stoupnou jí prodeje. Pro značku, která vznikla v roce 2019, kdy ji založila Linda Šejdová, se jedná o další úspěšný krok. Již v minulosti totiž společnost spolupracovala s českými profesionálními sportovkyněmi a samotná zakladatelka se dokonce v roce 2020 objevila v top výběru magazínu Forbes 30 pod 30.

O českých menstruačních kalhotkách se začíná mluvit již také za hranicemi a Snuggs slaví další úspěch. Klub Manchester City si firma ke spolupráci vybrala zejména proto, že se jedná o velmi úspěšný ženský klub, který se navíc zasazuje o vytvoření tréninkového zázemí pro ženy a mladé dívky.

Zdroj textu: www.forbes.cz, www.snuggs.cz

Zdroj foto: www.freepik.com

Komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *