Když se řekne internetová propagace, tak se mnoha lidem vybaví jedna z nejoblíbenějších možností, kterou je PPC reklama. Ta je využívána stále více. Důvodem je to, že má několik významných pozitiv. Mezi ty se řadí:
- možnost přesného cílení,
- snadné nastavení kampaní,
- jednoduché měření nákladů.
Pokud máte zájem svůj projekt také propagovat tímto způsobem, podívejte se s námi na to, jaké tři možnosti jsou hitem.
Sociální sítě
Ty nemusí být určené jenom pro komunikaci s fanoušky a zákazníky. Je dobré si hned na začátku uvědomit, že Facebook reklama funguje stejně dobře, jako jiné formy. Proto patří mezi první cestu, kterou vyzkoušet. Lákadla sociálních sítí jsou určitě v tom, že můžete cílit nejenom geograficky, ale je možné cílit třeba jenom na lidi určitých zájmů, stejně jako není problém cílit ani na určité věkové skupiny. To je velké plus.
Světový vyhledávač
Víte, o čem je řeč? Pravděpodobně ano. Není jím žádný jiný, než Google. Ten nabízí hned dvě možnosti inzerce. Jedinečná reklama Google Adwords umožní nastavit, zda se inzeráty budou zobrazovat jenom při vyhledávání konkrétních klíčových slov, nebo i v reklamních boxech na různých webech. Lákadlem této možnosti je určitě možnost bohatého výběru klíčových slov, na která je možné cílit, díky čemuž lze v rámci kampaní dosáhnout až na mimořádnou efektivitu – tedy dobrý konverzní poměr.
Lokální vyhledávač
Je to seznam, který nabídne platformu označovanou jako Sklik. Možnosti jsou podobné, jako bylo uvedeno výše. Vaše inzeráty se mohou zobrazovat buď přímo po vyhledání klíčového slova v rámci tohoto portálu, nebo na stránkách, které jsou v reklamním systému zařazeny. I když mnozí ten to vyhledávač z důvodu menší využívanosti ignorují, není to dobrá cesta. To proto, že je stále mnoho lidí, kteří nepřišli na chuť Googlu a pro ně je Seznam stále hlavním výchozím bodem a branou do internetu.