Louis Vuitton do své nejnovější kampaně obsadil slavné tenisové rivaly

Louis Vuitton do své nejnovější kampaně obsadil slavné tenisové rivaly

Oděvní značku Louis Vuitton, jež byla založena v roce 1954, není nutné představovat. Patří totiž k celosvětově proslulým obchodním domům. Slyšeli jste ale o její nejnovější reklamní kampani?

Proč jsou hvězdou reklamy právě sportovní ikony?

Fotografie a videa z nejnovější módní kampaně Core Values značky Louis Vuitton obletěly svět a na sociálních sítích se těší velké pozornosti. Není se čemu divit. Objevují se v ní totiž dvě tenisové legendy a fotoaparát vzala do ruky samotná Annie Leibovitz. Proč se módní značka rozhodla vsadit na spolupráci se slavnými rivaly ze sportovního odvětví, která je typické spíš pro sportovní značky Adidas, Nike a podobně?

Slavná sportovní jména přitahují pozornost

Když se řekne Rafael Nadal a Roger Federer, každému se něco vybaví. Bez ohledu na to, zda se jedná či nejedná o sportovního fanouška. Slavní sportovci zkrátka přitahují pozornost. Příkladem ztělesněného úspěchu, nejen ve světě sportu, je například David Beckham. Myslíte si, že každý z více jak 80 milionů fanoušků, kteří ho sledují na sociálních sítích, má ponětí, za jaký fotbalový klub hrával? Tohoto efektu jsou si dobře vědomi velké oděvní značky a stále častěji tak dochází ke spolupráci mezi prvotřídními sportovci a luxusními oděvními firmami.

Poprvé to vyšlo

U módního domu Louis Vuitton se navíc reklamní kampaň se slavnými sportovci již jednou vydařila. Poprvé totiž společnost LV vsadila na fotbalisty. A protože si to mohou dovolit, oslovili rovnou ty nejslavnější – Cristiana Ronalda a Lionela Messiho. Jejich společné fotografie, jež byly součástí reklamní kampaně, měly ohromný úspěch u široké veřejnosti. Všimli si jich totiž jak lidé sledující alespoň jednoho z fotbalistů, příznivci značky LV, tak i fanoušci fotbalu. Jednalo se tak o úspěšné oslovení širokého množství lidí z různých skupin.

Rivalství a soutěživost táhnou

Nic nepřiláká pozornost tolik, jako dva rivalové na jedné fotce. Přesně tohoto hesla se Louis Vuitton drží, a jak se podle reakcí na fotografie z nové kampaně ukázalo, je to pravda. Bývalí profesionální tenisté Nadal a Federer proti sobě na hřišti nastoupili nesčetněkrát. Během tvorby nové kampaně se ale ukázalo, že ve skutečnosti si jeden druhého váží , dobře spolu vycházejí a jsou dokonce blízkými přáteli.

Nejslavnější fotografka za objektivem

Protože LV si může dovolit najmout do svých reklamních kampaní skutečně ty nejlepší z nejlepších, za fotoaparát se postavila nejslavnější fotografka na světě. Přítomnost Annie Leibovitz tak ke kampani přilákala ještě další pozornost.

Reklamní kampaň vznikala v Dolomitech

Dějištěm vzniku nové reklamní kampaně LV se staly italské Dolomity. Celá kampaň Core Values má připomenout základní hodnoty značky, mezi které patří:

  • kreativita
  • inovace
  • podpora podnikatelského ducha
  • snaha o pozitivní dopad svého jednání na okolí

Sponzor letní olympiády v Paříži

Osazení Nadala a Federera, se kterými se na place skvěle pracovalo a všichni si je chválili, přitahuje pozornost k značce LV v ten pravý čas. Hádejte, kdo je sponzorem letošní letní olympiády, která se koná v Paříži? Odpověď samozřejmě zní: Louis Vuitton. Léta se tak nemohou dočkat sportovní fanoušci, ale také milovníci módy.

Módní dům LV ví, jak na sebe upoutat pozornost. I díky své nejnovější kampani s Nadalem a Federerem je určitě zajímavé sledovat cestu, kterou se tato oděvní společnost vydala. Zatím to totiž vypadá, že dělá jedno skvělé rozhodnutí za druhým. V posledních dnech se totiž ve světě módy i sportu nemluví o ničem jiném, než právě o kampani Louis Vuitton.

Zdroj textu: eu.louisvuitton.com, wwd.com

Zdroj foto: www.freepik.com

Komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *