Pobočky Fruitisima míří do Polska

Pobočky Fruitisima míří do Polska

Máte rádi řetězec ovocných barů Fruitisimo? Pokud rádi cestujete a své zahraniční cesty po Evropě  byste si rádi zpříjemnili, máme pro vás skvělou zprávu. Nové pobočky totiž míří na polský trh.

Počátky Fruitisima v Česku

První pobočka ovocného baru Fruitisimo byla otevřena v roce 2003 v Praze a svou činnost začala prodejem zmrzliny. Zakladateli značky, která si postupně začala podmaňovat český trh, jsou Jan Hummel a Tomáš Lichtenberg. Nápad na otevření podniku, kde by vás přivítala usměvavá obsluha a mohli byste si objednat kvalitní produkty vyrobené z čerstvých surovin, vznikl při jejich zahraniční pracovní stáži do Ameriky. Zpátky do České republiky se totiž oba vrátili s pocitem, že u nás něco takového chybí.

Slovensko, čtyřicátá provozovna a Maďarsko

Po čtyřech letech úspěšného fungování na českém trhu vstoupilo Fruitisimo poprvé za hranice České republiky a své pobočky si otevřelo na Slovensku. Zlomový byl pro společnost rok 2014, kdy byla otevřena čtyřicátá pobočka. Rok na to navázalo Fruitisimo spolupráci s HOME OFFICE Bistro & Coffee a byly otevřeny první společné pobočky. V roce 2016 byla otevřena první pobočka Fruitisima v Maďarsku a v této zemi se zatím pobočkám daří nejlépe.

Německo, Rakousko a Rumunsko

Do svého portfolia společnost Fruitisimo přidala i další evropské země – Německo, Rakousko a Rumunsko. Velkým snem majitelů je otevření dalších poboček v západní Evropě, například ve Španělsku, Velké Británii a Francii.

Otevření polských poboček

Další expanze na zahraniční trhy směrem na západ je ale prozatím v rovině plánování. V současné době má totiž Fruitisimo před sebou další výzvu. V polských městech Varšava a Vratislav se blíží datum otevření prvních poboček. Lokalitu bister Fruitisimo si lidé ve vedení společnosti pečlivě vybírají, protože během let zjistili, že od správného umístění se odvíjí úspěch dané pobočky. Největší podíl zákazníků mají ve městech, a proto na jejich pobočky často narazíte v obchodních centrech, zejména v takzvaných food courtech. Do konce roku se plánuje otevření celkem osmi nových poboček na polském trhu a nezahálejí ani na tom českém.

Spolupráce s Madetou

Zatímco franšízové pobočky v evropských městech se postupně zabydlují a získávají si svou stálou klientelu, v České republice vznikne ve spolupráci s Madetou řada atraktivních balených produktů a chystá se také spuštění vlastní aplikace.

Příběh společnosti Fruitisimo ukazuje, že i odvážné sny se mohou plnit a pokud najdete díru na trhu a dokážete ji správně využít, můžete se stát tím nejovocnějším barem v Česku a postupně třeba i v celé Evropě. Uvidíme, jak se bude pobočkám v dalších evropských zemích dařit a třeba v budoucnu při své dovolené ve Španělsku či Velké Británii narazíte právě na známý fresh bar s oranžovým logem.

Zdroj textu: fruitisimo.cz, forbes.cz

Zdroj foto: freepik.com

Komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *