Pokud přijde na servis drahého zařízení, jako je třeba špičkový mobil nebo počítač, určitě se vyplatí jít tam, kde to opravdu umí. Je rozhodně vhodné, pokud má takový servis potřebné certifikace na opravu konkrétních zařízení daného výrobce. Budete tak mít jistotu, že váš přístroj bude opraven skutečně profesionálně a budou v něm případně použity originální náhradní díly. Využít služeb servisu se vám může hodit také tehdy, pokud potřebujete dokoupit některé příslušenství.
Jak na pozáruční servis?
Pokud vlastníte některý přístroj Apple, a ten se pokazí v rámci záruky, tak je samozřejmě řešení relativně jasné s ohledem na uplatnění záruky u autorizovaného servisu (nebo u mobilního operátora, pokud jste kupovali mobil tam). Co však dělat po záruce? Tady především využijte Apple servis, kde vědí, co dělají. Zejména v případě neodborných zásahů do zařízení by totiž mohlo dojít k tomu, že se vám nakonec oprava vůbec nevyplatí. Proto je důležité jít tam, kde dokáží problém se zařízením spolehlivě identifikovat a vědí, jak si se závadou či jiným problémem poradit. Na takový servis se můžete obrátit, pokud se vám zařízení:
- Pokazí
- Rozbije
- Utopí
Pokazit se samozřejmě může libovolná elektronika, ať už se bude jednat o iPhone, iPad nebo Mac. Rozbití či utopení je pak nejčastější zejména v případě mobilního telefonu, kdy jej zkrátka upustíme v tu nejméně vhodnou chvíli.
Kvalitní příslušenství
Řada servisů elektroniky nabízí také prodej příslušenství. S ohledem na zkušenosti servisních techniků si většinou můžete být jisti, že v servisu zakoupíte příslušenství, které je opravdu spolehlivé. Může to být třeba inovativní iPhone kabel s konektorem lightning, který nabídne vysokou výdrž a je vhodný pro nabíjení iPhonu. Pokud chcete mít stoprocentní jistotu funkčnosti s vaším zařízením, můžete zvolit také kabely s certifikací MFi (Made for iPhone).