Zendaya se stala tváří On

Zendaya se stala novou tváří značky On

Populární hollywoodská herečka Zendaya jde z role do role a na své konto si připsala také novou spolupráci. Tentokrát se sportovní značkou On. Jak tato společnost souvisí se Federerem a co vyrábí?

Zendaya je módní ikonou

Není to pouze svět filmu, ve kterém je Zendaya k nepřehlédnutí. Její tvář jsme mohli spatřit již v několika reklamních spotech a dobře známé jsou její spolupráce s takovým značkami, kterými jsou Louis Vuitton, Valentino, Bulgari, Lancome a Tommy Hilfiger. Ve spolupráci se značkou Tommy Hilfiger dokonce vydala i svou vlastní kolekci. Protože je Zendaya oblíbenou celebritou napříč všemi věkovými kategoriemi, využívají toho nejrůznější značky a snaží se jí ulovit do svých sítí.

Sportovní značka On

Tou poslední velkou spoluprací, o které se v posledních dnech hodně hovoří, je kooperace se švýcarskou  sportovní značkou On. Tato společnost vznikla ve švýcarských Alpách v roce 2010 a v současnosti má dobře našlápnuto k tomu, aby mohla konkurovat skutečným gigantům, kterými jsou Nike a Adidas. 

Federer a jeho význam ve společnosti

V roce 2019 se jedním z akcionářů stal i tenista Roger Federer a následující rok v létě byla vydána speciální limitovaná edice tenisek s názvem The Roger. Tyto tenistky vyvolaly ohromný poprask a zajistily společnosti růst tržeb.

Zendaya je oficiálně novou tváří značky On

Značka On je ale slavná i mimo sportovní svět a ví se o ní také v Hollywoodu. Zářným příkladem toho je samotná Zendaya. Hádejte, jaké boty nosí nejčastěji a nedá na ně dopustit? Oslovit tuto hollywoodskou herečku proto bylo ze strany společnosti skutečně geniálním tahem. Pro herečku se jedná o první spolupráci s čistě sportovní značkou. Do budoucna se tak její fanoušci mohou těšit na to, že její tvář budou vídat mnohem častěji.

Proč oslovila firma On právě Zendayu?

Kromě toho, že Zendaya je skutečně nositelkou tenisek této švýcarské značky, je také mladou tváří, která jejich boty dostane do nových míst. Fanoušci, kteří Zendayu pravidelně sledují a zajímá je každý jejich krok, se jí budou chtít co nejvíce přiblížit. Další věcí, která hraje společnosti On do karet, je nedávné vydání filmu Rivalové, jenž je zasazen do tenisového prostředí. V neposlední řadě se na Zendayu upírají oči celého světa a skutečně má ohromný vliv na lidi napříč všemi generacemi.

Vznikne limitovaná edice tenisek Zendaya?

Bohužel o konkrétních parametrech toho, jak bude spolupráce probíhat, se toho moc neví. Spekuluje se o tom, že možná vznikne edice bot Zendaya, podobně jako vznikly tenisky The Roger. Také je ovšem možné, že kooperace bude probíhat naprosto odlišně a vedení společnosti si pro své zákazníky připraví něco jiného, ale neméně unikátního. Samozřejmě nelze zjistit ani to, kolik za tuto atraktivní spolupráci herečka inkasuje, ale protože má švýcarská značka On ambice stát se stejně slavnou jako Nike a Adidas, dá se předpokládat, že do získání této hollywoodské star investovala nemalou sumu.

Vyjádření Zendayi ke spolupráci

Samotná herečka se na spolupráci velice těší a líbí se jí, že značka používá udržitelné technologie a dbá na životní prostředí. Zároveň ji mrzí, že si lidé značku On nejčastěji spojují pouze s teniskami a doufá, že pomůže jakožto ambasadorka toto vnímání firmy změnit. Značka On je totiž také výrobce sportovního oblečení.

Slyšeli jste již o švýcarské sportovní značce On nebo o ni slyšíte poprvé až v souvislosti se Zendayou? Pokud je to ta druhá možnost, rovnou můžete ocenit skvělý krok, kterým navázání spolupráce se Zendayou pro značku On byla.

Zdroj textu: www.voguebusiness.com, www.vogue.com

Zdroj foto: www.freepik.com

Komentáře

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *