Když se řekne marketing, lze si představit celou řadu různých oblastí a odnoží, které může mít. Známý je určitě ten internetový, který však není jediným. Hitem je stále i takzvaný telemarketing. Jaké jsou pro to důvody? Podívejte se na jejich souhrn.
Call centra nabízejí stále lepší služby
Už dávno nejsou dané služby o tom, že by na určitá čísla volaly party nezkušených studentů ze svých mobilních telefonů. Nejvyspělejší call centrum pracuje opravdu velmi profesionálně a tak může nabídnout opravdu špičkové služby. V čem mohou být jedinečné? Patří sem třeba:
- podpora zkušených koučů,
- vyhodnocování hovorů,
- efektivní call scripty.
Vysoká míra úspěšnosti
V návaznosti na výše uvedené musíme říci, že moderní a kvalitní call centra jsou spojena i s vysokou mírou úspěšnosti. A to pokud jde o poměr volaných čísel a poměr prodaných produktů, nebo prodaných služeb. Nástroje telemarketingu jsou tedy celkem velmi efektivní cestou, jak úspěšně prodávat s jistotou optimálních nákladů, které jsou navíc velmi dobře měřitelné.
Kouzlo osobního kontaktu
Zkušení zaměstnanci call center jsou onou přidanou hodnotou, kterou telemarketing nabízí. Využívá se ze velká moc osobního kontaktu. Nejde ani tak o to volaného agresivními metodami přesvědčit, aby kývnul. Jde o možnost s danou osobou osobně mluvit, vysvětlit mu přednosti, odpovědět na jeho dotazy a nejlépe mu ještě doporučit to nejlepší možné řešení. To je výhoda oproti neosobnímu internetovému prodeji.
Nízké ceny
Využití služeb call centra nemusí být nijak drahé. Obvykle se ceny odvíjejí od vašich požadavků a od vašich cílů. Dokonce je možné využít i služeb na základě paušálního odměňování. To znamená, že call centrum bude mít odměnu jenom z prodaného produktu, nebo služby. Výsledkem je to, že se vám daný postup v podstatě nemůže nevyplatit – tedy pokud bude výše provize nižší než výše vaší marže.